3 legjobb gyakorlat, amit a step padon végezhetsz: íme a legjobb gyakorlatok step padon

3 legjobb gyakorlat, amit a step padon végezhetsz


legjobb gyakorlatok step padon

A step padok nagyon felkapott és népszerű fitness eszközök manapság, nem véletlenül, hiszen külön arra a célra lettek kifejlesztve, hogy minél inkább segítség a hatékony testedzést. Mutatunk is 3 olyan gyakorlatot a step pados edzéshez, amiket, ha rendszeresen elvégzel, akkor garantáltan hamar meg fogod látni az eredményét.


Terpeszguggolás

Az egyik leghatékonyabb step pados fitnesz gyakorlat, amit sajnos sokan kiszoktak hagyni az edzések során, mert nem szimpatizálnak vele. Belátjuk mi is, hogy egyáltalán nem a legkönnyebb elemek közé tartozik, sőt elsőre nehéznek is tűnhet többet megcsinálni belőle, de kellő kitartással, és gyakorlással meg lehet szeretni, mert nagyon hatékony. Így végezzük: Álljunk fel a step padra. Lassan lépjünk le terpeszguggolásba a step padról, majd térjünk vissza a kiindulóhelyzetbe! Végezzünk 3 × 30 ismétlést! Persze kezdetben visszavehetünk ebből a mennyiségből egy kicsit, ha túl sok!

 

Fellépés térdhúzással

A fellépés már egy sokkal inkább gyakori gyakorlat, amit sokszor csempésznek bele többen is az edzésbe sokféle változatban, elvégre is egy step padról beszélünk… De tudjátok hogyan a leghatékonyabb fellépegetni rá? Térdhúzással! Így csináljuk: Álljunk a step pad közelébe, úgy hogy a step pad közepénél álljunk előre nézve. Lépjünk fel a step padra és húzzuk fel a térdünket, majd folyamatosan váltott lábbal ismételjük a gyakorlatot. Végezzünk 3 × 30 ismétlést! A mennyiség itt is variálható személyre szabottan!

 

Fellépés lábemeléssel

Egy másik nagyon-nagyon hatékony technika még, ami szintén a lábemeléssel van összefüggésben, csak éppen nyújtott lábbal, és oldalról, szóval egy kicsit máshogyan. Méghozzá így: Álljunk a step pad mellé, a step pad hosszába legyen mellettünk, mi pedig oldalazva körülbelül a közepénél álljunk! Lassan lépjünk fel a padra és emeljük oldalra a lábunkat, majd térjünk vissza a kiindulóhelyzetbe! Végezzünk 3 × 30 ismétlést!

 

Hatékony edzésekhez, szerezd be a step padot itt: step pad vásárlás!
 

Szerző: VN

címkék:

Kommentek


amic.hu

amic.hu

Ön az amic.hu oldalon jár, mely a főváros legújabb online újságja. Itt minden friss információ megtalálható Budapestről, mely ma vag mostanában a városban történt.

amic.hu-Budapesten az első

amic.hu-Budapesten az első

“Millió emlék köt össze veled,
Ezer kanyargón lüktető úttest,
A grundok s a játszóterek,
Nálad Otthon vagyok, Budapest.”

 

Doboz 3

Doboz 3

Doboz szövege



Cikkek

céges esemény

Rendezvényhelyszínek céges rendezvényhez

A céges rendezvényeknek se szeri se száma a fővárosi és vidéki rendezvényhelyszíneken, hiszen rengeteg olyan céges esemény van, ami az irodán kívül kerül megrendezésre, évente több alkalommal. 

Támogassuk szervezetünket!

Mire kell figyelni a hideg idő beköszöntével?

Az ősz megérkezése számos remek időtöltésnek ad teret, mint például szüreti mulatságok, borkóstolók, kirándulások. Azonban ahogy egyre hűvösebbre fordul az idő és közelít a tél, néhány dologra nem árt odafigyelni ahhoz, hogy maximálisan ki lehessen élvezni az őszi hónapok nyújtotta lehetőségeket.

Kényeztetés otthon

Kényeztetés otthon

Egyes tevékenységek, melyek régebben kizárólag a wellness szolgáltatást biztosító helyeken voltak elérhetők, ma már otthonra is hazavihetők. Így aztán pozitív hatásait az otthon kényelméből is lehet élvezni, nem szükséges ellátogatni egy ilyen spa központba. Az egyik ilyen, otthonra is telepíthető kényeztető berendezés a szauna – mutatom, miért érdemes egyre beruházni!

A nyújtás nagyon fontos!

Miért fontos a nyújtás?

A sport sok ember számára a mindennapok szerves része, a legtöbb ember végez valamilyen mozgásformát, akár a teste karbantartása végett, akár alakformálási szándékkal, vagy épp csak élvezetből. Viszont sokan nem fektetnek elég hangsúlyt az edzések során a nyújtásra, pedig nem csak nagyon fontos része, de a mellőzése problémákhoz vezet hosszútávon.